NUFNANG

19 October 2013

Sakit itu kafarah dosa

Dalam bulan ni dah berulang kali aku sakit. 
6 hari sebelum aku surgery mata aku terkena demam, batuk dan selsema. 
3 hari sebelum aku surgery mata aku terkene sakit mata yang berselaput putih. 
Time tu aku nangis je, aku harap sangat surgery ni bejalan lancar. Alhamdullilah hari surgery aku sihat cuma ada batuk kecil. Selepas surgery aku berulang kali batuk, demam dan selsema sampai sekarang. Dengan mata yang masih kabur ni, sakit yang masih belum sembuh aku terkena pula sakit beguk. Tapi aku tak boleh merungut, perancangan Allah itu lebih baik. Aku bersyukur pada Allah, aku bukan terkena penyakit-penyakit yang merbahaya. Terima kasih Allah.. Kau beri aku kesempatan untuk membersihkan dosa-dosa kecil ini. Sesungguhnya perancangan Allah lebih baik.







No comments:

Post a Comment

.