NUFNANG

26 December 2014

Pemilihan Katering

As salam...

In Shaa Allah, Majlis aku pada September 2015 nanti. Pemilihan date, adalah hari lahir mak.

Setelah berbincang ngan En. Yd ngan parents aku, kitorang nak amik acik jiran belakang ni jer..Mega Event Catering. Lagipun aku dah attend 2 majlis yang catering dari Mega Event ni, memang kemas, teratur, bersih, masakan pun sedap dan panas.. Kalau nak berkampung memang tak larat, tambah lagi kawasan umah ni family aku baru pindah. Lagipun penat, rumah pun berselerak. Komuniti kawasan aku ni kalu ade event memang amik ngan Mega Event. So mmg puas hati dengan cara kerja dia.

Hope semuanya berjalan lancar. Takde buat grand sangat, yang termampu jer. Ni brochure catering tu dan sekitar gambar majlis yang aku cilok dari fb dia. Ingat nak amik pakej RM14.50 (1000 pax). Ni kawan papa aku, hope dapat murah lagi cikit ker..he.

Sebenarnya aku nak ambik Angs*** Catering. Sebab pakej dia murah. Tapi pengalaman aku sendiri pada majlis sepupu aku 3tahun yaang lepas, jam 3pm nasi dan lauk dah basi. Jam 2pm tu ok lagi tapi dah berair cikit. Aku cube convince parents aku dorang dah improve, tu kesilapan 3 tahun lepas, tapi parents aku tetap tak setuju. So kitorang decide amik Caterer terdekat dah tentu selamat. Lagipun harga masih berbaloi dan masih dalam bajet.



 


















No comments:

Post a Comment

.