NUFNANG

22 August 2013

Salam lebaran buat semua

Salam..

Selamat Hari Raya maaf zahir & batin..buat semua yang mengenali diri ku..

Tahun ni amat bermakna buat aku...Setelah derita yang aku tanggung 2 tahun sebelum ni dan proses pemulihan setahun yang aku tempoh.... Ya Allah aku bersyukur atas ketentuan-Mu. Terima kasih kerana masih menyayangi aku..

Hu.. berbalik dengan kisah raya ni... susah kot nak dapat cuti...Alhamdulillah tahun ni di beri peluang untuk menikmati raya bersama semua yang di sayangi..
.
Buat pertama kali nye aku motivated diri tuk bagi duit raya pada semua anak sedara, bapa & mak sedara aku. Selalu nya hari raya aku takkan join parents aku beraya ke rumah sedara-mara. But this year, aku join family. Aku terima nasihat Encik Yd yang nak aku hidup lebih ceria dan lupakan masalah lama. Aku berusaha ubah sifat rasa rendah diri aku ni. Memang banyak changes dalam setahun ni. Aku lebih ceria, built up balik rasa confident ni, gi shopping ngan kawan2 gurls, gembira & gi bercuti dengan family.

But yg sedih nye cuti tak dapat lama pun dalam 4hari jer. Any way terlambat post & wish sebab buzy beraya... Anyway ...Maaf Zahir & Batin....


No comments:

Post a Comment

.