NUFNANG

4 August 2014

Alhamdullilah .. selesai dah Majlis Pertunangan

As salam...

Selesai dah majlis pertunangan aku pada 2 Aug 2014. Tahun ni aku cuti raya 12 hari, jadi dapat lah buat preparation tuk majlis pertunangan ni, alhamdullilah, segalanya berjalan lancar dalam majlis yang serba sederhana. Yang mengejutkan aku pihak lelaki bawa imam masjid tuk bersama-sama bacakan doa pada majlis aku. Malam tu memang en. Tunang tanya aku ade jemput orang masjid baca doa ke, aku jawab cuma atok yang baca doa selamat. Tak sangka dia surprise kan aku hari ni.

Wajah aku sepupu yang make up kan, ingat nak make up sendiri simple2 jer. Puas dalam 2 minggu sebelum aku cari barang2 make up, dah complete pun macam barang yang mak andam guna, tapi mak mintak sepupu aku yang make up kan aku pagi tu agar nampak kelainan sikit. Rase stress betul tengok muka sendiri, rase bukan diri aku yang sebenar..sebab lain giler.. ngan pakai lens diameter besarnye..ngan hidung berkilat mancungnye..hu hu..

Hantaran aku sangat simple, hantaran yang pihak lelaki bawa jauh lebih cantik, yang best nye, En. Tunang sendiri gubah bersama-sama kakak dia sampai luke tangan dia kene gam panas. Appreciate sangat tengok inisiatif dia. Cayang nye kat dia.. :)


Bunga segar hiasan meja
Letak dalam bekas minyak..he fr Daiso

 
Sireh abang ipar aku amik kat uma mak dia, saiz sireh sebesar ipad mini

Mak sedara buatkan malam tu
 
Selepas sampul bunga rose di buka
Hantaran - hamper raya

Hantaran- Set body shop

Hantaran mix- Spec, Wallet, Tasbih & Watch

Hantaran- Jubah & tasbih

Hantaran - Tafsir, Baju nikah, Tasbih & Surah Yassin
 


My family

Hantaran dr pihak lelaki- Sireh junjung palsu

Hantaran dr pihak lelaki- Sejadah, Tasbih & Telekung

Hantaran dr pihak lelaki- Jubah

Hantaran dr pihak lelaki- Kek

Bersama bakal kakak& abang ipar

Mak, bakal mertua & me


Bersama bakal adik ipar
Bersama bakal kakak ipar
 
Bersama bakal kakak ipar

With my sis

With my sis

Bersama atoz ku

Bersama Atox & papa ku

With en. Tunang- Yd

Rombongan pihak lelaki

Bersama bakal ayah mertua
Hantaran pihak lelaki

Keluarga pihak lelaki


Rombongan pihak lelaki
Kami tiga beradik

Keluarga pihak lelaki

Sesi doa & perbincangan




Keluarga pihak lelaki

Keluarga pihak lelaki

Cincin risik dan tunang





3 comments:

  1. Alhamdulillah ...Tahniah Ayu...selamat bertunang...akak tumpang gumbira...bila tarikh kahwin..hiks...tanya mcm lah orag akan jemput kan heeee

    ReplyDelete
    Replies
    1. t.kasih kak, dah ade tarikh nanti ayu jemput akak, dtg la ng kwn2.. he
      mase perbincangan tu parents ikat setahun or kurang :

      Delete
  2. Bloglist B2B dicari.... http://cikna136.blogspot.com/2015/06/ga-cintan-cintun-by-cikna136.html

    ReplyDelete

.