NUFNANG

2 September 2013

Huh.. Bad news ke Good news ni. Ron 95 & brim naik

ADOiiii....

RON95 price increased by 20 sen but in returned BRIM will go up. Good news only if you’re eligible…

ACTUALLY... dua2 pun BAD NEWS tuk aku..

Petrol increase memang compom bebankan aku yang bawak kereta hari2 ni.. Pastu aku tak pernah merasa BRIM. Alasan x melepasi semakan agensi lain.... wat sakit hati jek.. aku ni tiap bulan bayar Tax bukan men mahal. Ape benefit pun xmerase.. Keje pun dalam bidang Swasta..

Tau2 je lah. Swasta ni susah nak ambil loan. Tak dapat keistimewahan penuh seperti staff kerajaan. Kenaikan pun susah. 

Bukan ni je BAD NEWS.. lepas ni compom harga telur, minyak, ikan, nasi lemak, nasi ambang, karipap ke bagai pun ikut naek... Aku dapat je news tadi terus start kereta ke Petronas area umah mak aku ni haa & sempat ler isi RM50. Aku bukan nya suka isi kat Petronas pun. Sebab dah sesak tadi.. For me SHELL is great and much2 better..

Huh.. MALAYSIA..MALAYSIA.. memang ler  Negara ku tercinta...


No comments:

Post a Comment

.