NUFNANG

25 September 2013

Perubahan.. rambut pendek ala tomboi..

Huh..
Hari ni aku buat perubahan pada diri aku..
Aku & kakak pergi ke Qaseh Aishah Beauty Saloon kat seksyen 18.
Selesanya aku dah potong rambut pendek. Kakak saloon tu siap tanya betul ke nak potong pendek ni? Aku jawab potong jer. 4 kali dia cakap rambut aku sangat lebat dan tebal. Actually bulan ni je dah 2x kali aku potong rambut. Dari aras pinggang aku dah potong ke arah dada. Hari ni aku mintak potong ala tomboi terus. Huh lega.. Sebelum ni aku asik sakit kepala dan rambut asik gatal jer. Aku decide ambik jalan mudah tuk ringan kan kepala ni. Aku tak kisah pun.. sebab rambut akuni  jenis cepat panjang. Last year bulan August, aku dah potong aras leher and takes 1 year jer nak panjang aras yang sama. Hope perubahan ni bagi aura positif untuk aku. Teringat zaman2 belajar dulu. Aku berambut panjang sampai aras punggung.

Aku ambil package hair cut, wash, blow & foot spa. Sesekali manjakan diri. Terselah muka tembam..hu hu..

Potong pendek macam gaya ni

Gambar hiasan je- bukan gambar aku..he














No comments:

Post a Comment

.