NUFNANG

3 September 2013

Berspa kat - Urban Retreat Beauty with my mom

 
Hai.. As Salam...

Hari ni aku dan my mom pergi redeem voucher facial ni kat Urban Retreat Beauty. Kalau refer iklan 95% discount means treatment ni worth RM560.. biar betul???.. Sajek jek tu dorang kan price. Bagi aku standard harga RM250-RM300.. Sangat berbaloi. Sebab kalau facial biasa standard RM40 untuk 20-30 minutes.. But yang ni RM28 banyak package yang dorang include sekali. Tapi tak sampai pun 3 jam, facial dalam dalam 1 jam 50 minutes jer. Pastu consultation lebih kurang 30 minutes.

Time consultation ni lah dorang dok kondem kulit kita orang teruk, sensitive bagai.. & offer treatment, cream2 dorang yg banyak bagai tu..hu hu.. dengar je lar.. Tapi buat hati kering ye..he.. X nak terpengaruh tuk sign up package..

Aku suke part extraction, time ni la dorang dok kutil white head and blackhead. Habis semua jerawat aku dorang picit. Sakit wooo.. berair mata.. but tahan jer la. Tujuan facial nak buang bende2 yg tersumbat kat pores sebenarnye.. sebab nk buat sendiri malas..hu hu.. Part pressure point massage ni dorang gune alat mesin pe tah tuk naikkan kulit wajah.. memang best nampak naik cikit cheeks ni. Tapi x senaik cheeks Siti Nurhaliza ..nek cikit jek macam Siti Nurhaniha.. hah ha..

Memang wangi jer product2 yg dorang gunakan. Nyaman jer bau dengan alunan music romantic. Skin rase smooth, pores pun makin kecik after treatment. Yg attended aku is Ms Yen. Dia ni bagus.. dia ikut ape yg listed dlm package. Dia urut shoulder aku sedap betul. Part dia picit2 kepala aku hu.. sedap nyer.. selesa kene urut.

Yg aku kurang puas hati sorang lagi staff spa ni..x tau plak ape name amoi ni.. dia x urut pun my mom punya shoulder or picit kepala & x scrub pun part shoulder and neck... Aku baru tau waktu on the way balik. Sebab kami room lain2. .Benda2 ni la yg best.. dapat release cikit stress.. Adoii.. kesian my mom tau. Aku tak kisah pun treatment less than 3hours sebab aku pun dok rimas lama2 kat dalam tu. But at least amoi ni kene la jujur apa treatment yg aku dapat mak aku pun mesti lah sama kan..becoz my mom xtau package dia.. dia pun skip2 jer.. Seb baik akutakx setuju sign package dengan dorang..hu

Habis treatment dorang dok offer aku treatment yg sama with promo price RM1988.. Boleh EPP Zero interest. dorang siap bg offer tuk add on skin tag removal (worth RM800) & eye bag treatment. So total treatment yang dorang offer tuk 10 kali. Means sekali sebulan. Aku tau da trick dorang so aku memang dah remind my mom awal2 tuk reject.. Hah ha.. pastu kitorang pun blah ler..

Actually what they offers is really worth it. Bcoz kalu nak pergi herbaline buang skin tag (milia) kt muka ni cost RM1000 not inclusive cream2 lain bagai.. But aku reject sebab bulan raya.. poket pun kering.. October ni plak nak wat lasek surgery kat advance vision .. yg ni jer dah cost RM6000.  Hu..

Lagipun setakat nk buat facial collagen aku boleh purchase other coupon with 70% to 95% discount for 10 times jugak kan.. siap boleh times 3 lagi tuk my sis n my mom.. so boleh lah pergi together-gether.. If aku sign up package ni.. jwb nyer xtak dapat nak belanja my sis & mom..Mahal kot..hu..

Lagipun banyak jer choice kt mane2 deals.. & aku paham T&C dorang. Biasenye deals2 ni  tuk 1st time user only.. So kalau dorang wat offer lg kalau aku beli memang x valid. Nama & ic aku dah de dalam record dorang. Alah xpe.. banyak lg spa kan..kan.

So for the conclusion aku still puas hati dengan Urban Retreat Beauty ni cume spoil kt amoi yang sorang tu jek.. Next time nk ushar offer untuk massage & body scrub pulak.. 

K cuci2 mata yer..







No comments:

Post a Comment

.